Friday, February 5, 2010

26. MYBLOG වෙතින් BLOGGER වෙතට එන්නෙමි .....

ඉතින් ආයුබෝවන් !!! MYBLOGනි ගරු...........


මම මගේ බ්ලෝග් සටහන් වෙනත් තැනක ස්ථාපනය කරන්නට තීරණය කළෙමි. එයට හේතු වූයේ myblog හී ස්ථාපනය කර තිබූ මගේ බ්ලෝග් අඩවියෙහි යම් යම් තාක්ෂණික කටයුතු හසුරුවා ගැනීමට මට දැනුම මදි වීමත්, මගේ හිතමිතුරු බොහෝ දෙනෙකුගේ බ්ලොග් blogger හී ස්ථාපිතව ඇති හෙයින් ඔවුනට මා හට තාක්ෂණික ගැටළු හමුවේ උපකාර කිරීමට අපහසු වීමත් නිසාය.දැනට myblog හී ඇති
'නිදහස් සිතුවිලි' නම් මගේ බ්ලොග් අඩවියෙහි අඩංගු ලිපි සඳහා link, එනමින් ම නම් කර ඇති blogger හී අලුතින් ස්ථාපනය කරන ලද මගේ නව බ්ලොග් අඩවිය වන මෙහි දී ඇත.එයට හේතුව එම ලිපි මෙහි ස්ථාපනය කරන්නට අවශ්‍ය ක්‍රමවේදය අප නොදන්නා බැවිනි.ඔබට ඒ සඳහා අදහසක් වේ නම් දැනුම් දෙන මෙන් ඉල්ලා සිටිමි.

තවද මෙතෙක් කාලයක් මගේ බ්ලොග් සටහන් දරා සිටිමින්, මට බ්ලොග් ලෝකයේ සැරි සරන්නට උපකාරී වූ,පහසුවෙන් බ්ලොග් අඩවියක් සාදා ගැනීමට මට උපකාරි වූ,මගේ පරණ බ්ලොග් අඩවිය ස්ථාපිතව පැවති MYBLOG අඩවියට මගේ ස්තුතිය මෙයින් පිරි නමමි. තවද blogger හී නව අඩවිය පිහිටුවීමට මට 'අ' යන්නේ සිට කියා දෙමින් බොහෝ සෙයින් උපකාරී වූ සහ මේ මොහොතේත් උපකාරී වෙමින් සිටින
චතුරංග රූපසිංහ මල්ලි ව දයාබරව සිහිපත් කරමි.

මෙතෙක් කාලයක් මගේ බ්ලොග් සටහන් හා රැඳෙමින් මා දිරිමත් කල ඔබ සැමත්, අලුතින් මගේ බ්ලොග් සටහන් හා එක්වන්නට බලාපොරොත්තු වන ඔබ සැමත් මගේ නව අඩවිය වෙත සාදරයෙන් පිළි ගනිමි.



පෙර ලිපි

25.0 26ට දෙන්නම් කිව්වාම 27.50ට ගත්තෙමු ……..
24.0 කන විදින වෙලේ කඳුළු ගගේ පතුල බැලූ දූ ………………..
23.0 දිනන්නේද, පරදින්නේද වීරයෙකි ………………….
22.0 අම්මෝ…….. සීතලයි…………… සීතල හිතටද? ගතටද?
21.0 හා පැටියෝ මේ අහන්න – පුංචි සාදු කෙනෙක් වෙන්න
20.0 මීට පෙර මේවායේ තේරුම මෙහෙමයි කියලා හිතිලා තිබෙනවාද?

සමසකට පෙර සවසක යුද්ධයක් නිමාවිය (LTTE යුද්ධය නොවේ)

10.0 සමසකට පෙර සවසක යුද්ධයක් නිමාවිය I
11.0 සමසකට පෙර සවසක යුද්ධයක් නිමාවිය II
12.0 සමසකට පෙර සවසක යුද්ධයක් නිමාවිය III
13.0 සමසකට පෙර සවසක යුද්ධයක් නිමාවිය IV
14.0 සමසකට පෙර සවසක යුද්ධයක් නිමාවිය V
15.0 සමසකට පෙර සවසක යුද්ධයක් නිමාවිය VI
16.0 සමසකට පෙර සවසක යුද්ධයක් නිමාවිය VII
17.0 සමසකට පෙර සවසක යුද්ධයක් නිමාවිය VIII
18.0 සමසකට පෙර සවසක යුද්ධයක් නිමාවිය IX
19.0 සමසකට පෙර සවසක යුද්ධයක් නිමාවිය X

9.0 ඩෙංගු, සූකර උණ, තණකොළ සහ WHO සභාපති
8.0 ‘චූටි’ අපේ පුංචි ගිරා පැටියා (අනතුරක් සිදුවිය. හැකි කෙනෙක් බෙහෙතක් කියන්න).
7.0 රැවටිල්ල, රැවටිල්ල, මෙහෙමත් රැවටිල්ලක් සහ රැවටීමක්
6.0 ඔබ ගැන මතකය රිදවයි මා හද (අවාසනාවට සැබෑවටම සිදුවූ දෙයකි.)
5.0 ඇයි මේ ????????????
4.0 දිගු කල් දිනේවා අප ආයතනය !!!!!
3.0 ආදරණීය මෙරුවා !!!
2.0 සඳට නොදැනෙන සඳ
1.0 සිප්පි බෙල්ලෙකු නොකී කව

2 comments:

  1. බිලෝගර් ලෝකයට සාදරෙන් පිළිගන්නවා!

    ReplyDelete

මගේ සිතුවිලි ගැන ඔබේ සිතුවිලි

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...