Monday, May 10, 2010

49. අම්මේ නුඹ.............. දරුවෝ නිසා

දනිමි ඔබද මා මෙන්ම
ගැහැණියක මවක බව
කුස ඔත් දරුවන් රකිනා........

ඔවුන් හට මෙලොව පෙන්වන්නට
ජීවිතයද මරණයද නොදකිමින්

නොවිඳිනා දුක් විඳිනා.........

අප සිතද ගතද පෙළමින්
දරු පෝෂණය කරනා.........

ජාතිය කුමක් වුවත්
ඔබද මා මෙන්ම
ගැහැණියක මවක
බව දනිමි සක් සුදක් සේම.......

එනමුදු..........................

දුටු සැනින් අතක් ඔසවා
නොහැකි නම් දෙඅතම ඔසවා
මට නොහැකි වූයේ නම් සැමි බනවා


නුඹව තලා පෙලා මිරිකා මරා දැමුවේ
අහිතකින් නොවේ නුඹ ගැන
ඇති හිත නිසාමය

අප දියණි ගැන

සමා වෙයන් මදුරු අම්මේ මට.......................






7 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. පව් කියලා එක පාරක් හිතෙද්දි තුන් පාරක් මරපන් කියලා හිතෙනවා. ඇත්තටම හිතෙන්නත් කලින් මරලා ඉවරයි. අනේ මන්දා. මේ සත්තු ලේ බිව්වාට කමක් නැහැ ලෙඩ බෝ නොකරනවා නම්.

    ReplyDelete
  3. මේකනෙ අක්කෙ ලේ බොද්දී අපිට රිද්දනවනෙ..රිද්දන්නේ නැතුව බීලා යනවා නම් අතක් උස්සන්නෙ නෑනෙ ඉතින්. ඒ මදිවට එයා ලේ බීපු ගනම් මගේ අත ඉදිමෙනවා...මහ විසයි..වෙලාවකටනම් එලවලා දාල නිකම් ඉන්නවා.ඒත් වදයක් වෙන්නම ආවොත් නම්....චටාස්..තමා


    කවුරුත් නොහිතනා දෙයක් අපූරුවට,,,,නියමයි අක්කෙ

    ReplyDelete
  4. @ දිල්,

    ඇයිද පමා මම දනිමි නැගණිය දිල්
    දුටිමි යසට පබැඳූ ඔබේ පද වැල්
    දිනය පුරා මදි නොවනට හැම කල්
    මඩුවේදි මුණ ගැසෙමු මේ මමයි රන්දිල්

    ස්තුතියි නංගී

    ReplyDelete
  5. හරිම අගෙයි නගෝ.. අන්තිම අන්තිම පේලියෙන් තමයි වැටහුණේ කාරණේ.

    මම නම් ඒ වැඩේ කරන්නෙ නෑ. එලවනව විතරයි. හවසට කලින්ම කොයිල් එකක් පත්තු කරනව.

    ReplyDelete
  6. @ Outsider,

    ස්තුතියි අනේ මන්දා මම හිතාගෙන හිටියේ මල්ලි කෙනෙක් කියලානේ. කොහොම වුනත් ස්තුතියි ඔබට

    ReplyDelete

මගේ සිතුවිලි ගැන ඔබේ සිතුවිලි

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...