Friday, April 28, 2017

503. Abandon all hope ye who enter here - මෙහි ඇතුළු වන්නෝ සියළු අපේක්ෂාවන් අත්හැර ගතයුත්තෝය.


13 වන සියවසේ විසූ සුප්‍රසිද්ධ ඉතාලි ජාතික  කවියකු
වන ඩන්ටේ ඇලිගියරි විසින් රචිත Divine comedy
නම් කා
ව්‍යයෙහි නිරයට ඇතුළුවන ප්‍රධාන දොරටුව 
ඉහලින් මෙසේ සඳහන් වන බව කියවේ.

"Q & A" පොතේ පරිවර්තනයෙ දෙවෙනි කොටසක් ගැන මගෙ හිතේ ඇත්තටම තිබ්බෙ නෑ. 

ඒත් එක්කම අපේ නිර්මාණි ගැන මගේ හිතේ තියෙන්නෙ ලොකු ගෞරවයක්. ඒ හින්දම නිර්මාණිගෙ බලවත් ඉල්ලීම කරන කොටගෙන සහ වෙනත් සහෘදයින් කීප දෙනෙකුගෙම ඉල්ලීම්ද සලකා බලා ඔන්න එහෙම එකකුත් කරන්ට වුනා.

****************************************


පොලිස් පරීක්ෂක ගෝඩ්බෝලේ මැදිවියේ පසුවන්නෙකි. බැලූ බැල්මට ඔහු සතළිස් වියෙහි මැද භාගයේ පසුවන්නෙකැයි අනුමාන කල හැක. කෙස් වියැකෙමින් තිබූ ඔහුගේ හිස සහ ඝනව වැඩුණු උඩු රැවුලෙන් යුතු මහත්වූ මුහුණ නිරතුරු රත්පැහැයෙන් දිලුනේ කවුළු සියල්ල තර කොට වසා තිබූ හෙයින් සුළං රැල්ලකුදු හමා නොආ පොලිස් ස්ථානය තුලවූ දැඩි දාහය හේතුකොටගෙන විය යුතුය. තැනින් තැන පැලී කඩතොළුවූ පොලිස් ස්ථානයේ සිමෙන්ති පොළව මත ශබ්ද නැඟෙන ලෙස බරට පියවර තබා ඇවිදීමට ප්‍රියකල ගෝඩ්බෝලේ හැඳ හුන් කාකි කළිසමෙහි ඉණට ඉහළින් ඔහුගේ විශාල උදරය ඉදිරියට නෙරා එල්ලී තිබිණි.

"මේ කාලකන්නි මැස්සො…. මළ කරදරයක්නෙ මේක…. දෙයියන්ගෙ නාමෙට...." 

එසේ බිරුසන් දෙමින් ඔහු තම මහත් නාසය මත වසන්නට තැත් කල කළු පැහැති විශාල මැස්සෙකුට සුරතින් පහරක් එල්ල කලේය. නිරුපද්‍රිතව ඉගිල ගිය මැස්සා ගෝඩ්බෝලේගේ හිස වටා සරන්නට වූයේය.

ගෝඩ්බෝලේ අද කෙළසකවත් සුහද මනෝභාවයකින් (In a good mood) නොසිටින බව උදෑසන හිරු එළිය මෙන් සුපැහැදිලිය. ඔහුගෙ හිස වටා නිරතුරු සරන මැස්සෝ ඔහුට මහත් හිරිහැරයකි. එලෙසම පොලිස් ස්ථානය තුල පවතිනා අධික උණුසුම ඔහුට මහත් කරදරයකි. දහදිය බිඳු වැලක් ඔහුගේ හිස් මුදුනෙන් ඇරඹ මහත්ව එල්ලා වැටෙනා කොපුල් තල මතින් පහතට ගලා යන්නේය. ඔහු දැඩි නොඉවසිල්ලෙන් සුරත ඔසවා ඒ දහදිය කමිස අතෙන් පිස දමන්නේ "Bloody hell" යනුවෙන් තොල මතුරමිනි.

"ඔක්කොමත් හරි අයිසෙ තමුසෙගෙ නම තමයි වැඩේ..මොන ජාතියෙ නමක්ද ඕයි ඒක?" මැස්සන්ට සහ දහදියට වඩා ඔහුට මගේ නම හිරිහැරයක් වී ඇති සෙයකි. "රාම් මොහොමඩ් තෝමස්.....යකාගෙ නමක්නෙ ඕයි ඒක..මගෙ ජීවිතේට මම ඔහොම නමක් ඔය ඇහුවමයි. ඉන්දියාවෙ තියෙන ඔක්කොම ආගම්වලට සම්බන්ධ නම් අයිසෙ ඒ නමේ තියනවනෙ. එකත් එකටම තමුසෙගෙ අම්මට හරියටම ෂුවර් නැතිවෙන්ට ඇති තමුසෙගෙ තාත්ත කවුද කියල..හහ්,හහ්.හා..." යලිත් දෙකන්සෙන් ගලන දහදිය පිසිමින් ගෝඩ්බෝලේ මහහඬින් සිනාසුණේය.

මම ඒ අපහාසය නෑසුනාක්මෙන් නිහඬව පසුවීමට තීරණය කලෙමි. මගේ නම පිළිබඳව මීට වඩා දරුණු අපහාසයන්ට මම කුඩා කල පටන්ම මුහුණදී ඇත්තෙමි.

පොලිස් ස්ථානයේ චෝදනාගාරයේ දොරටුව දෙපස මුර කාවලෙහි නියුතු පොලිස් භටයින් දෙදෙන නහයට කෙලින් ඉදිරිය බලාගත්වනම සීරුවෙන් පසුවන්නේ පිළිම පරිද්දෙනි. චෝදනාගාරය තුල යම් උසස් නිලධාරියෙකු හිඳින බවට ඒ නිසැක සාක්ෂියකි. හෝරා දෙකකට පමණ පෙර ඔවුන් මගේ සිරකුටිය ඉදිරිපිට බුලත්විට සපමින් අසභ්‍ය විහිළු පවසමින් මහ හඬින් සිනාසෙමින් නිවී සැනසිල්ලේ පසුවූවෝ වෙති. ඔවුන් පසුවන අපහසු ඉරියව්ව දුටු මගේ මුවඟට යම්තමට සිනහවක් නැඟිනි. ඒ දුටු එක් පොලිස් භටයෙක් මුහුණේ ඉරියව්ව වෙනස් නොකොට ඔහුට හැකි අයුරු මදෙස රවා බැලීය.

චෝදනාගාරයෙහි දොර ඉහලින් හින්දි මරාති සහ ඉංගිරිසි යන භාෂා ත්‍රිත්වයෙන්ම චෝදනාගාරය යනුවෙන් ලොකු අකුරින් ලියූ නාම පුවරුවක් එල්ලා ඇත. ඒ දුටු වහාම මගේ මතකයට පැමිණියේ මා කුඩාකල හැදී වැඩුනු කතෝලික දේවස්ථානයෙහි ප්‍රධාන පියතුමා එකල මට ඉගැන්වූවකි. එනම් නිරයේ ප්‍රධාන දොරටුව ඉහලින් ශෛලමය පුවරුවක කොටා ඇතැයි සැලකෙන වාක්‍යයකි. "Abandon all hope ye who enter here" එනම් "මෙහි ඇතුළු වන්නෝ සියළු අපේක්ෂාවන් අත්හැර ගතයුත්තෝය" යන්නයි.

චෝදනාගාරයෙහි දොර විවරකල ගෝඩ්බෝලේ මා එතුලට තල්ලු කලේය. එතුල එක් බිත්තියක සවිකල වර්තමාන වසරෙහි මුම්බායි නාගරික බල ප්‍රදේශය තුල සිදුවූ ඝාතන, පැහැරගෙන යෑම්, ආයුධ සන්නද්ධ මංකොල්ලකෑම් වැනි භයානක ලෙස වර්ගීකරණය කොට ඇති අපරාධ පිළිබඳ සවිස්තරව සඳ හන් විශාල ප්‍රස්ථාරයක් ඉදිරියේ සිටගෙන සිටිනා පුද්ගලයින් දෙදෙනෙකි. මම එක්වනම ඉන් එක් පුද්ගලයෙක් හඳුනා ගතිමි. ඔහු ඒ තීරණාත්මක දිනයෙහි එනම් මා ඉදිරිපත්වූ ප්‍රශ්න විචාරාත්මක වැඩ සටහන රූපගතකල දිනයේ එහි එනම් ඒ රූපගත කිරීම සිදුවූ මැදිරිය තුල අසුන්ගෙන සිටියේය. ගැහැණියක නැතහොත් රොක් ගායකයකු විලස දිගැති කෙසින් යුතු ඔහු හෙඩ්ෆෝනයක ආධාරයෙන් ප්‍රශ්ණ විචාරාත්මක තරඟය මෙහෙයවූ පුද්ගලයාහට නිරතුරු උපදෙස් දුන් බවද මට රහසක් නොවීය.

ඔහු සමඟ හුන් අනෙකා මම නොදත්තෙමි.සම්පූර්ණයෙන් මුඩුකල හිසකින් යුතුවූ ඔහු සුද්දෙකි. හෙතෙම නීලලෝහිත පැහැ (Mauve colored) කෝට් එකකින් සහ රඹපැහැ (Orange colored) ටයි පටියකින් සැරසී හුන්නේය. දාස්දෙන මෙවන් උණුසුම් කාලගුණයක ටයි පලඳින්නේ සහ කෝට් අඳින්නේ සුද්දන්ම පමණි. එසේ ඕනෑම කාළගුණයක නොවරදවා ටයි කෝට් පළඳින්නකු මගේ මතකයට පැමිණියේ නිරායාසයෙනි. කලක් මා සේවය කල ඕස්ට්‍රේලියානුවකු වූ කර්නල් ටේලර් මහතා ද එවැන්නෙකි.

දුහුවිලි බැඳුණු සිවිලිම් පංකාව උපරිම වේගයෙන් ක්‍රියාකරන්නේ වී නමුදු කිසිදු කවුළුවකින් තොරවූ චෝදනාගාරයෙහි තුල රජයන දැඩි උෂ්ණත්වය මඳකින් හෝ සමනය කිරීමට ඒ සමත්වූයේ නොවේ. බොහෝ කලකට ඉහත සුණු පිරියම් කලේයයි සිතිය හැකි කිලිටි බිත්තිවලින් නිකුත්වන හුස්ම සිරකරවන සුළු දාහය පිටත යා නොහී සතර දෙසින්ම වැසුණු කුඩා කුටිය තුලවී සිරවී කරකැවෙන්නේ මුළු සිරුරම ගිණියම් කරවමිනි.

කුටිය තුල වූයේ මළකෑ කුඩා යකඩ මේසයක් සහ ඒ වටා අපිළිවෙලට තැබුණු යකඩින්ම තැනුනු පුටු තුනක් පමණකි. මේසයට හරියටම ඉහලින් කුටිය හරි මැදින් ඒ හරහා දිවෙනා දැවමුවා බාල්කයකින් එල්ලුනු ඇළුමිනියම් ආවරණයකින් යුතු විදුලි බුබුලක් විය.

මාද කැඳවාගෙන ඔවුන් අසලට ගිය ගෝඩ්බෝලේ සුද්දාහට මා හඳුන්වා දුන්නේ තම සුරතල් සිංහ පෝතකයා නරඹන්නන්ට හඳුන්වා දෙන සර්කස් හිමි කරුවකු විලසිනි.

"සර් මේ තමයි රාම් මොහොමඩ් තෝමස්"

සුද්දා කලිසම් සාක්කුවකින් ඉවතට ගත් ලේන්සුවකින් නළලේ දහදිය පිසින අතර මදෙස හෙලූයේ ඔහුගේ විසිත්ත කාමරයේ දිලිසෙන පොළව මත හිඳ අහම්බෙන් නෙත ගැටුනු හැකරැල්ලකු දෙස හෙලන අයුරු නොපහන් බැල්මකි.

"හා...හා..හා..මෙයා තමයි එතකොට අපේ මේ සුප්‍රසිද්ධ කෝටිපතියා..මම අහපු විදිහට නම් බලාපොරොත්තු වුනේ මීට වඩා ලාබාල කොලුවෙක්"

මම නළල රැලිකොටගත් වනම ඔහුගේ වචන උච්ඡාරණයෙන් ඔහු කුමන ජාතිකයෙක්දැයි නිර්ණය කොටගැන්මට උත්සාහ කළෙමි. අග්‍රාහි ටජ්මහල් මාළිගයෙහි සංචාරක මඟ පෙන්වන්නකු ලෙස කටයුතු කල කාලසීමාව තුල මම සංචාරකයින්ගේ වචන උච්ඡාරණයෙන් ඔවුන් කුමන රටක වැසියන්දැයි නිවැරදිව නිගමනය කිරීමට උගත්තෙමි. සාර්ථක මඟ පෙනවන්න්කු වීමට එමෙන්ම වැඩි මුදලක් උපයාගැන්මට එවන් හැකියාවක් අත්‍යාවශ්‍යය.

සුද්දාගේ නහයෙන් නිකුත්වන උච්ඡාරණය අනුව ඔහු අමරිකානුවකු බව මම තීරණය කලෙමි. බෝල්ටිමෝර් සහ බොස්ටන් වැනි අමරිකානු නගරවාසීන් ටජ්මහල් නැරඹීමට පැමිණ මා හා දොඩමළුවූයේද මෙවන් නාසික උච්ඡාරණයකිනි. මේසය වටා වූ පුටු තුනෙන් එකක් තමා වෙතට ඇදගත් සුද්දා එහි අසුන් ගත්තේ කකුලක් පිට කකුලක් දමා ගනිමිනි. ඇස් කෙවෙණි තුල ගැඹුරින් පිහිටි නිල් පැහැති ඇස් යුවලකින් සහ ලා රත් පැහැති විශාල නාසයකින් යුතු ඔහුගේ මුහුණෙහි තැනින් තැන නිල් පැහැ කුඩා ලේ නහර මතුව ඇත්තේ දිරාගිය පත්‍රයක නාරටි ලෙසිනි.

"හෙලෝ…." සුද්දා කෙලින්ම මගේ මුහුණ දෙස බලා මා ඇමතීය. "මගේ නම නීල් ජොන්සන්. මම තමයි නිව් ඒජ් ටෙලිමීඩියා ආයතනයෙ නියෝජිතය. නිව් ඒජ් ටෙලිමීඩියා ආයතනය තමයි මේ ප්‍රශ්ණ විචාරාත්මක තරඟය සංවිධානය කලේ. මේ තමයි බිලී නන්ද. ඒ වැඩ සටහනේ නිෂ්පාදකයා"

මම නිහඬවම පසුවූයෙමි. ඔබගේ විසිත්ත කාමරයේ ගෙබිම මත හදිසියේ හමුවන හැකරැල්ලෝ කථා නොකරන්නෝය. විශේෂයෙන්ම ඉංගිරිසියෙන් කථා නොකරන්නෝය.

මද වේලාවක් මදෙස බලාසිටි සුද්දා නන්ද දෙසට හැරුනේය. "මේ මනුස්සයට ඉංග්‍රීසි තේරෙනව නේද නන්ද?" 

"ඔහෙට පිස්සුද හැබෑටම නීල්? මොනවද මේ අහන විකාර? මේ මිනිහ ඔය කොහෙද අහු මුල්ලක තියෙන රෙස්ටුරන්ට් එකක වේටර් කෙනෙක්. ඉතිං එහෙම කෙනෙක් ඉංග්‍රීසි දන්නවයි කියල හිතන්නෙ කොහොමද?"

පොලිස් ස්ථානය වෙත වේගයෙන් ලඟාවන සයිරනයක හඬින් අපගේ අවධානය බිඳ වැටිනි. ඒ සමඟම දොර විවරකොටගෙන පැමිණි පොලිස් භටයෙක් ගෝඩ්බෝලේගේ කණට කොඳුරා යමක් පවසා එසැණින් යලි පිටව ගියේය. ඒ පසුපස ඉක්මන් ගමනින් කුටියෙන් නික්ම ගිය ගෝඩ්බෝලේ යලි පැමිණියේ උසස් පොලිස් නිලධාරියකුගේ නිල ඇඳුමින් සැරසුනු නූස් සහ එමෙන්ම ඉතා ස්ථුල තැනැත්තකු කැටුවය.

ජොන්සන් වෙතට ගොස් තම කහපැහැ දසන් පෙන්වමින් සිනාසුනු ගෝඩ්බෝලේ අමුත්තා හඳුන්වා දුන්නේය. "මිස්ටර් ජොන්සන්... මේ අපේ පොලිස් කොමසාරිස් මහත්මයා"

හිඳ හුන් අසුන පසුපසට කරමින් ජොන්සන් නැඟී සිටියේය. "ආපු එකට බොහොම ස්තූතියි කොමසාරිස් මහත්මයා. මම හිතන්නෙ ඔබ මේ බිලීව නම් දැනටම දන්නවා" කොමසාරිස්තුමාට අසුනක් දක්වමින් ජොන්සන් නැවත හිඳගත්තේය.

"ඔව්.." කොමසාරිස්තුමා හිස සොලවා එකඟ වෙමින් පැවසීය. "ස්වදේශීය කටයුතු බාර ඇමතිතුමා මට ටෙලිෆෝන් කරල විස්තරේ කියපු ගමන්ම තමයි මම මේ ආවෙ"

"ආ..හරි හරි අපේ ලොක්ක මිස්ටර් මිකයිලෝව්ගෙ බොහොම පරණ යාලුවෙක් ඇමති තුමා"

"ඉතිං මහත්වරුනි….. මගෙන් මොනවද ඔහෙලට කෙරෙන්න ඕන?"

"කොමසාරිස්තුමා මට ඔබගේ උදව් ඕන W3B සම්බන්ධව"

"W3B?...ඈ????.... ඒ මොකක්ද ඒ?"

"W3B කියන්නෙ කොමසාරිස් තුමා Who will win a Billion කියන එක කෙටියෙන්. වෙන විදිහකට කිව්වොත් ඒ වාක්‍යයෙ මුල් අකුරු"

"හරි හරි ඒක හරිය කියමුකො…. ඉතිං මොකක්ද ඔය W3B කියල කියන්නෙ? අන්න ඒක කියල ඉමු ඉස්සෙල්ලම...."

"මේක මේ ටෙලිවිෂන් ප්‍රශ්න විචාරාත්මක තරඟයක්. අපි මේ වැඩ සටහන පටන් ගත්තෙ මාස කීපෙකට ඉස්සෙල්ල. අපේ ආයතනය දැනට රටවල් තිස්පහක මේ වැඩ සටහන ක්‍රියාත්මක කරනව. ඔබතුමා දැක්කෙ නැද්ද අපි මුලු මුම්බායි නගරය පුරාම මේ ප්‍රෝග්‍රම් එක පටන් ගන්න ඉස්සෙල්ල මේ ගැන ප්‍රචාරය කරල බිල් බෝඩ්ස් ගැහුවනෙ"

"ම්ම්..එහෙම ගැහුවනම් මට ඒ හැම එකක්ම මිස් වෙලා වගේ. කොටින්ම මම මේ ඔහොම එකක් ගැන ඇහුවමයි. හරි ඒක ඕන නෑ. ඇයි ඉතිං ඔය බිලියනයක්ම තෑගි දෙන්නෙ?"

"කොමසාරිස්තුමා ඔබ "Who wants to be a millionaire" ප්‍රෝග්‍රම් එක බැලුවද? "

"අපොයි ඔව්.." කොමසාරිස්තුමා මහ හඬින් සිනාසුණේය. "කවුන් බනේගා ක්‍රෝර්පති. හප්පච්චියේ ඒ ප්‍රෝග්‍රම් එක මේ ඉන්දියාව පුරාම මහ පිස්සුවක් වගේ උනානෙ. කිව්වම මොකද අපේ ගෙදර ඔය ප්‍රෝග්‍රම් එක ටීවී එකේ ප්‍රචාරය වෙන වෙලාවට මීයට පිම්බවගේ. ගෙදර බඩු මුට්ටු ඔක්කොම උස්සගෙන ගියත් කවුරුවත් දන්නෙ නෑ. මම හිතන්නෙ මම පොලිස් කොමසාරිස් හින්දම බඩු මුට්ටු බේරුනා මිසක.. " කොමසාරිස් තුමා යලිත් මහ හඬින් සිනාසුනේය.

"ඉතිං මට කියන්න ඇයි ඔබ තුමා හෝ ඔබතුමාගෙ පවුලෙ කට්ටිය ඒ ප්‍රෝග්‍රම් එක ඔච්චර ආසාවෙන් බැලුවෙ?"

"වෙන මොකක් හින්දද? ඒ ප්‍රෝග්‍රම් එක එච්චරම ඉන්ටරෙස්ටිං හින්ද"

"හරි එහෙනං මට කියන්න. අන්තිම තෑග්ග මිලියනයක් වෙනුවට දහදාහක් වගෙ උනානං ඔය ප්‍රෝග්‍රම් එක ඔච්චරම ඉන්ටරෙස්ටිං වෙයිද?"

"ම්ම්ම්ම්..නෑ මම හිතන්නෙ…"

"අන්න හරි ...ඔබතුමා දන්නවද මේ ලෝකෙ මිනිස්සු වැඩිපුරම කිතිකවන දේ එහෙමත් නැත්නම් මිනිස්සුන්ගෙ ලොකුම ඔබ්සෙෂන් එක මොකක්ද කියල. ඒ වෙන මොකවත් නෙවෙයි සල්ලි. හුඟ දෙනෙක් හිතාගෙන ඉන්නව ඒ සෙක්ස් කියල. නෑ ඇත්තම කිව්වොත් සල්ලි...ඉතිං ලැබෙන අවසාන ත්‍යාග මුදල ලොකු වෙන්න වෙන්න ප්‍රේක්ෂකයින්ගෙ පිස්සුව වැඩිවෙනව. ඔබ්සෙෂන් එක තවත් විශාල වෙනව"

"හරි හරි මට තේරුණා. ඉතිං කවුද ඔයාලගෙ ඔය ප්‍රෝග්‍රම් එක මෙහෙයවන්නෙ? මම කිව්වෙ මේ ප්‍රශ්ණ අහන්නෙ?"

"අපි ඒකට ගත්තෙ ප්‍රේම් කුමාර්.."

"කවුරු? ප්‍රේම් කුමාර්? අර දෙකයි පණහෙ චිත්‍රපටිවල රඟපාන නළුව? මම නම් කොහොමට වත් හිතන්නෙ නෑ ඒ මනුස්සය හරි යයි කියල...අනික කලින් අර ක්‍රෝර්පති ප්‍රෝග්‍රම් එක කලේ අමිතාබ් භච්චන් නේද? මේ යකා අමිතාබ්ගෙ අහලකින් වත් තියන්න පුලුවන්ද?"

"හරි හරි ඒ ගැන ඔබතුමා හිත අමාරුකර ගන්න එපා. ප්‍රේම් කුමාර් බොහොම අපූරුවට වැඩේ කරයි. අනික අපිට මිනිහව ගන්නම උනා. නිව් ඒජ් ටෙලිමීඩියා එකේ ඉන්ඩියන් හවුල් කම්පනි එකේ කොටස් සීයට විසිනමයක් තියෙන්නෙ එයාට…"

"හරි හරි මට තේරෙනව වැඩේ වෙන විදිහ...හෙහ්,හෙහ්....හරි දැන් එහෙනං මට කියන්න.කොහොමද මේ අපේ ....මොකක්ද මිනිහගෙ නම? ආ..රාම් මොහොමඩ් තෝමස් ...කොහොමද මිනිහ මේකට සම්බන්ධ වෙන්නෙ?"

"පහුගිය සුමානෙ අපි පටිගත කලා අපේ පහළොස්වෙනි ප්‍රෝග්‍රම් එක. ඒකෙ එක තරඟකාරයෙක් මේ රාම් මොහොමඩ් තෝමස්.."

"ඉතිං?"

"ඉතිං කියන්නෙ කොමසාරිස් තුමා මීට කලිං කවදාවත් නොවිච්ච දෙයක් එදා වුනා"

"ඒ මොකක්ද?" කොමසාරිස් තුමාගේ දෑස් විසල් විය.

"ඒ මොකක්ද කියන්නෙ මේ මනුස්සය ප්‍රශ්න දොළහටම හරියටම උත්තර දීල රුපියල් බිලියනයක් දිනාගත්ත"

"මොකක්?..." කොමසාරිස් තුමා හිඳහුන් අසුනින් උඩ පැන නැඟිට්ටේය. "ඔහෙල මට විහිළු කරනවද?"

"විහිළුවක් නෙවෙයි කොමසාරිස් තුමා. මේ සම්පූර්ණ ඇත්ත මම කියන්නෙ. අපිත් ඔබතුමා වගේම පුදුමවුනා. මේ මෙතන ඉන්න කොළුවා ලෝක ඉතිහාසෙ ලොකුම තෑගි මුදල දිනාගත්ත. මේ වැඩසටහන තවම අපි ප්‍රචාරය කලේ නෑ. ඒ හින්ද වැඩි දෙනෙක් ඒ ගැන දන්නෙ නෑ. ඒත් ඒක තමයි ඇත්ත"

"හරි ඉතිං මොකක්ද ප්‍රශ්නෙ? ඔහේලම කියනවනම් ඔහේලම පිළිගන්නවනම් මේ යස්සය රුපියල් බිලියනයක් දිනුව කියල ඔහෙල අදහන දෙයියන්ගෙ නාමෙට ඒ ගාන ඒ මනුස්සයට දීල දානව. එච්චරයිනෙ වෙන්ට ඕන. එතකොට වැඩේ අහවරයිනෙ"

ජොන්සන් මද වේලාවක් කොමසාරිස් දෙස එක එල්ලේ බලා සිටියේය. ඉක්බිති ඔහු කථා කලේ පහත් හඬකිනි. 

"කොමසාරිස් තුමා....මේ....බිලීටයි මටයි ඔබතුමා එක්ක පෞද්ගලිකව පොඩ්ඩක් කතා කරන්න පුලුවන්ද?"

15 comments:

  1. කොමා වැඩේ කෙලවන්නද යන්නෙ හිටං.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ප්‍රසන්න,

      එව්ව කියන්ට බෑ...හෙහ්,හෙහ්,

      Delete
  2. එකත් කියවා තිබූමුත් එය මතකෙ තිබුණේ නෑ මගේ
    යළිත් වරක් එක කොටස කියවා මතකෙ ලැබ ගත්තා මගේ
    අදත් කියවා බැලූවෙමි දෙක කොටස ලියලා ඇති අගේ
    තවත් කොටි වලිගයක දැන් දැන් රවී අයියා එල්ලෙයි වගේ......

    (කොහොමහරි මමත් ආසාවෙන් කියවන්න බලන් ඉන්නේ...)

    ජයවේවා!!!

    ReplyDelete
  3. ෂා මාමා ෂා... එහෙනම් ඔයා මේකත් පරිවර්තනය කරනව ඈ... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. එහෙම කල්පනාවක් නැත...:)

      Delete
  4. ගෙවන්න සල්ලි නැතුවවත් ද ? ලස්සන කතාවක් රවී.. ඉතිරිය එනතෙක් ආසාවෙන් බලා සිටිමි..

    මෙක ස්වතන්ත්‍ර ද පරිවර්තන ද ?

    ReplyDelete
  5. කෙලියි වගේ බිලියනේට

    ReplyDelete
    Replies
    1. //". අන්තිම තෑග්ග මිලියනයක් වෙනුවට දහදාහක් වගෙ උනානං"//

      //"ඔහේලම පිළිගන්නවනම් මේ යස්සය රුපියල් බිලියනයක් දිනුව කියල"//
      මිලියනයද බිලියනයද හරි එක

      Delete
  6. මම අසා / කියවා ඇති ආකාරයට ඔය දැන්වීම් පුවරුව අපායට ඇතුල් වෙන දොරටුවෙත් ගසා තිබෙනවාලු.

    ඔබට ජයම රවී.

    ReplyDelete
  7. මම අසා / කියවා ඇති ආකාරයට ඔය දැන්වීම් පුවරුව අපායට ඇතුල් වෙන දොරටුවෙත් ගසා තිබෙනවාලු.

    ඔබට ජයම රවී.

    ReplyDelete
  8. මේ කතාව නම් මට හරියන පාටක් නෑ. (හැබැයි මම මෙහෙම තමයි the story of my marriage ගැනත් මුලින්ම හිතුවේ. මුල් එපිසෝඩ්ස් කියවන්නෙත් නැතුව අත ඇරල හිටිය. පස්සේ තමයි ආස උනේ.)

    කොහොම උනත් මෙහෙම එකකුත් තියනව. මම රවී තුමා ඇතුළු වැඩිහිටි අය ලියන බ්ලොග් කියවන්නේ විනෝදෙට විතරක් නෙවෙයි. ඒ පරම්පරාව අත්දැකපු දේ, හිතපු පතපු විදිය, අපි ටීවී එකෙන් විතරක් දකින සමහර දේ (භීෂණය, කෝලාහල වගේ දේ ඇතුළුව) ඇත්තටම මිනිසුන්ට දැනුනු විදිය වගේ ගොඩක් දේ ගැන ලැබෙන දැනුම හරිම වටිනව. ඒ අතින් බැලුවම පොතක් හෝ ෆිල්ම් එකක් හොයාගෙන කියවන්න පුළුවන් උනාට, ගුරුවරියක් සමග කතා, වාන්පතුල් කතා, ගෑනු ළමයින්ට ආදරේ කරපු කතා සහ ඒ ගෑනු ළමයි දිහා දැන් උපේක්ෂාවෙන් හිතන හැටි වගේ දේවල්, වෙන කොහේ වත් නෑ..

    මම මෙහෙම හිතන එක හරිම ආත්මාර්ථකාමියි ඇත්තටම. ඒ නිසා රවී තුමාට වැඩියෙන්ම සතුටු හිතෙන දේ ලියන්න. හැබැයි අර කතන්දරත් අමතක කරන්න එපා :)

    ReplyDelete
  9. පොලිසියෙ බලුකූඩුවෙ දාල ඉඳල ප්‍රශ්න කරන්න යන තැන නම් ගහල තියෙන්නෙ 'ගොලුවොත් කතාකරයි' කියල හිටං.
    ජයවේවා..!!

    ReplyDelete
  10. මොනාද බන් රවියො පරිවර්තනය කරනව නම් කරපන්කො අපි දන්නෙ නැති කතාවක් රෙද්ද.
    මේ movie වල තියෙන ඒවා මොන මගුලකට කරනවද බන්, අපි ඒව බලල තියෙනවා.

    ReplyDelete
  11. රවී අය්යෙ බොහොම ස්තුතී... දිගටම පුලුපුලුවන් විදිහට මේ කතාවත් ලියමු... අදයි මේක දැක්කෙ... මම නම් ඔය ෆිල්ම් එක බලල නෑ... ඒ නිසා ද මන්දා මට මේ කතාව බොහොම රසවත්...

    ReplyDelete

මගේ සිතුවිලි ගැන ඔබේ සිතුවිලි

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...